Na kontakto

Ke pyetje, sugjerime apo nevojë për ndihmë? Na shkruaj, ekipi ynë është këtu për të dëgjuar dhe ndihmuar.

Dërgo një mesazh

Informacione Kontakti

Zyra

Rruga Sami Frashëri

Pallati Vortek, Qendra Metropol, Tiranë 1001

Na ndiq

Pyetje të Shpeshta

Gjeni përgjigje për pyetjet e zakonshme për platformën tonë

Si mund të raportoj një problem?

Kliko "Raporto Tani" dhe plotëso mesazhin me informacion dhe pamje të problemit.

Çfarë mund të raportoj?

Mund të raportosh çdo problem që prek jetën në komunitet, duke përfshirë probleme infrastrukturore, shqetësime mjedisore, rreziqe sigurie, probleme transporti, probleme të shërbimit publik apo të tjera. Edhe nëse nuk je i sigurt nëse problemi i përket një kategorie, mund ta raportosh; ne do ta shqyrtojmë dhe e kategorizojmë siç duhet.

Sa kohë duhet që raporti im të shqyrtohet?

Zakonisht, brenda 24–48 orëve. Do të njoftohesh sapo të rishikohet dhe statusi do të përditësohet automatikisht.

A mund të dërgoj raporte në mënyrë anonime?

Po, mund të raportosh edhe pa llogari. Por nëse regjistrohesh, mund të ndjekësh raportin tënd dhe të marrësh përditësime për ecurinë e tij. Edhe pa llogari, raporti yt do të shqyrtohet njësoj.

Si mund të ndjek raportet e mia?

Nëse je i regjistruar, shko te "Raportet e Mia" në panelin tënd. Aty mund të shohësh statusin e secilit raport: në pritje, në progres, i zgjidhur ose i mbyllur.

Si mund të shtoj më shumë informacion në raportin tim?

Shko te "Raportet e Mia", hap raportin dhe kliko "Shto Koment". Mund të shtosh tekst, foto ose detaje të tjera që ndihmojnë në zgjidhjen e çështjes.

A mbrohen të dhënat e mia personale?

Po. Privatësia jote është prioritet për ne. Të dhënat e tua nuk ndahen me askënd dhe ruhen në mënyrë të sigurt. Në raportet publike shfaqet vetëm emri yt i përdoruesit, ose asgjë, nëse zgjedh të raportosh anonimisht.

Aplikacioni nuk po funksionon saktë në pajisjen time. Çfarë duhet të bëj?

Nëse po has probleme teknike, provo këto hapa: 1) Rifresko faqen ose rinis aplikacionin 2) Pastro memorien e përkohshme të shfletuesit 3) Sigurohu që po përdor një shfletues që suporton (Chrome, Firefox, Safari, Edge) 4) Kontrollo lidhjen tënde të internetit Nëse problemet vazhdojnë, kontakto ekipin tonë të suportit me detaje për pajisjen tënde, shfletuesin dhe problemin specifik me të cilin po përballesh.

Mos prit që dikush tjetër ta zgjidhë!

Raporto vetë dhe bëhu pjesë e ndryshimit!